AleynaK1 Merhaba arkadaşlar dün normal Doğumla bebeğim dünyaya geldi Rabbime şükür . Ancak solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakımda müşade altında Şuan antibiyotik tedavisi görüyor . Bu durumu yaşayan var mı acaba? Kahroluyorum Şuan o orda ben burdayım
Hicran57 AleynaK1 bı yakınımızında aynısı oldu canım 10 güne çıkardılar üzülme sütün kesilmesin bol bol süt götürürdü arkadasım hastaneye morel cok önemli bol bol dua et
eveb19 AleynaK1 rabbim yardimciniz olsun bir an önce sag salim kavusup evinize gitmek nasip olsun insallah 💞
Alan_Yeliz AleynaK1 çok geçmiş olsun.Allhm versin şifasını insallhh.benim abiminde bebeği öyleydi aynı şekilde bir hafta sonra çıktı ama düzeldi merak etmeyin sizinkide çıkacaktır mutlaka
Alan_Yeliz AleynaK1 ama sütun gitmesin diye uzulmemen lazm çünkü bir zamn sonra hastaneye süt getirmen gerekecek abimler öyle yapiyodu anne sütü çok faydalı ona çok daha iyi gelecektir sütun daha çabuk toparlanır böylelikle sen uzulmeki sütun gelsin bebeğine destek olman lazm güçlü olarak Allh yardimcin olsun insallhhh
AleynaK1 Alan_Yeliz çok teşekkür ederim ben kavuşacağımı biliyorum inanıyorum ama bu beklemek insanı öldürüyor birde lohusa psikolojisi tabi eklenince istemsiz oluyor üzülmeler
Alan_Yeliz AleynaK1 doğru haklısınız valla hi yasamayana kolay geliyo sanki size zor oluyodur eminim Allh dayanma gücünü verir elbet🤲