Efil Merhaba ben de altunizade acıbademe gidiyorum, 13. haftamda yaptırdım bu testi kendi isteğimle, temmuz ayıydı ve 2000 lira civarında ödedim. Benim doktorum detaylı ultrason yaptı bir sorun görmedi 2li için kan verecektim, bu testi yaptırınca 2li 3 lü vs artık gerek olmadığı için direkt bunu yaptırmak istemiştim. Doktor özel olarak istememişti. Size neden o kadar yüksek fiyat verdiklerini anlamadım.