Aselarel 3200 gram doğdu inanın doğum anından korkmayın psikoji çok önemli bide anestezi aldıktan sonra bir gram bişey hiseetmiyorsunuz kesildiğini dikildiğini hissettiğiniz şeyler mide bulantısı omuz ağrısı baş ağrısı onuda başınızdaki hemşireye söyleyin ağrı kesici falan yapıyor ben doğum anından hiç korkmadım çünkü daha önce anestezi almıştım bi işlem için o yüzden hissetmeyeceğimi biliyordum ben daha çok uyuşukluk geçince ondan korkuyordum biraz ağrılı oluyor sürekli serum takıyorlar bunu azaltmak için bugün 8. Günüm kendi kendime kalkıp yatıp oturabiliyorum diyebilirim bebeğinize odaklanın ben 8 gün nasıl geçti hala inanamıyorum