EDA-GUN12 Hanımlar 36+4 haftaligiz şu an belime öyle bir ağrı girmiş anlatılmaz halde doğum belirtisi olabilir mi
Aryayy8 Aynı durumdayım :(( belimden başlayıp kuyruk sokumuma ansizin giren Bi sancı var 37+5 im nasıl geçer bilemedim