Arkadaşlar 1 ay önce şeker çıktı bende hamilelik başlarında da var dı diyet uyguladılar fayda olmayınca şimdi insülin başladılar çok korkuttular beni bebeğini kaybeden olmuş şekerden 32 haftalık olduk şimdi var mı başında gelen çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye