Mucizem24 Z-2001 doktorunuzla birlikte doğum şekline karar verin bence🌸 arkadaşımın kızı 3.600 geçince ilk doğum olduğu için sezeryan önerdi doktoru
OsmanEge_12 Kahramankentli Z-2001 3800 normal doğum yaptım kesisiz oldu ama bebiş biraz yırtmış 7 dikişim vardı ilk doğumda 2940 oldu 27 dikiş vardı fark oluyor illaki
Kahramankentli Zor olur mu derken normal doğumu kastediyorsanız zor olur tabi ama bunu sadece kiloya da bağlamak yanlış olur en iyisini sizi muayene eden doktorunuz bilir
Tazeanne9 Benimde o kiloda ve boyu 50 cm. Önden gidiyor dedi doktorum ve sezeryan önerdi. Zaten genetik olarak bizde uzun ve iriyiz normalmis
Tazeanne9 Z-2001 bide iştahım çok açık. Her gün yumurta süt muz ceviz havuç sağlıklı ne bulduysam yiyorum 😂 engelleyemiyorum. Sağlıkla alalim kucagimiza
Z-2001 tugcesakzci yok çok şükür de hem son aylarda fazla yedim hemde bebek için kilo yapacak şeyleri tükettim
tugcesakzci Z-2001 o zaman genetikte de vardır siz ya da babası iri doğduysa. Maşallah kız ama dikkat et doğuma daha var eğer normal istiyorsan 4 ü geçer bu gidişle