Ozlemkaan devletin aşılarım sağlık ocakları yapıyor özel aşıları da kimisi yapıyor kimi yer ise takipli olduğun hastanede yap diyor
Arama mevzusunda da mahalleden mahalleye bile değişiyor kimisi önceden arıyor kimisi de aşı kartı veriyor hastane oraya şu tarihte bu aşıya gel diye not ediyorlar sen kendin takip ediyorsun