Dsk Güzel dileklerinizi bekliyorum 🫶🏻 36. Haftada planlı sezaryen ile ikiz kuzularım geliyor 🙏🏻 hikayemi buradan aktaracağım 🙌
Deletedmom_85 Dsk Maşallah barekallah. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah Allah bir ayazda kurtarsın
Semus06 Dsk sagsalim kavusun bebeklerinize insallah bizimde kavusma gunumuz 5 subat insallah tabi kuzular beklerlerse
Kahramankentli Sağlıkla gelsinler inşallah bende ikizlerimi bekliyorum yarın tam 36 haftalık olucaz bizde ama daha gün vermedi doktorum bana sizinkinde bi sıkıntı yoktur inşallah 🙏
Dsk Kahramankentli kız bebişin suyu azalmıştı ve artık sancılarım var idi bizde 36 dolunca almayı planladık
Kahramankentli Dsk anladım sağlıkla alın inşallah kucağınıza bana da dua ederseniz doğum esnasında çok sevinirim 🙏
Sulekm Güle güle büyütün 33+2 bizimde 14 Şubata gün verdiler bekleyebilirler mi bilmiyorum zamanında gelmeleri çok güzel :)