zeynonunannesiiii İki akşamdır farkına varıyorum sol kasık mi desem az üstü mu desem sanki bı hareket var hani bebekler hıçkırık ya anne karnında sürekli tekrar eder öyle bişey 19. Haftada ne olabilir ki
Adenala zeynonunannesiiii Bebek hareketleri öyle başlıyor sanırım benimde öyleydi pıt pıt kalp atışı gibi