Kızlar merhaba. Hiç sorun yokken 32. Haftada nst sancılarım çıktı şuan 34 e giriş yaptım. 32. Haftadan beri ciğer geliştirici ve nidicard kullaniyorum az da olsa bugün de sancı çıktı. Bugün Son doz ciğer geliştirici vuruldum 12 saat arayla. Vurulduktan sonra ağrılarım arttı bu iğnenin yan etkisi mi acaba? Artık hastanede yatmak istemiyorum sürekli serum kan ter içinde ödem içinde kalıyorum aynı ilaçları evde de kullanıyorum zaten tek fark düzenli nst ve izotenik boş serum. Her kalisim da 3 bin küsur lira günlük. Ama ağrı olunca da korktum günlerdir daha iyiydim iğneden sonra oldu normal mi? Bı duş alıp bakayım mi magnezyum içtim az önce çıkınca da parol içeyim diyorum daha 34+2 yiz