Arkadaşlar merhabalar çok acil bir durumum var 15 haftalık hamileyim esassiyel trombositoz hastayım ve ilaç yok pegasys diye bir iğne kullanmam gerekiyor aylardır Türkiye’ye gelmiyormuş ve çok çaresizsim bu durumu yaşayan bu hastalık ile hamile kalan oldu mu? Geçen ay aferez yapıldı ilaç bulamazsam her ay hastaneye yatıp aferez olmak zorundayım bir bilginiz var mı? Lütfen beğenir misiniz üstte kalsın