Zhra42 Doğum yapmadım ama düşük riskiyle iki gün yattım. İçerde kanamam vardı. Poliklinikten yatış verdiler doktoru bir daha çıkarken gördüm. Çıkabilirsin dedi tek bir açıklama yapmadı. Kontrol için ultrasona indirdiler kanama geçmiş mi diye sordum cevap yok, ağladım düşük riski var mı diye sordum bana niye soruyorsun diye bir de azarlandım. He hakkını yiyemem yatıştaki hemşireler çok ilgililerdi hep.