Kızlar hamileliğim 1 ayındayım 5 haftalık bugun kontrole gittim ultrasonda göremedi alttan muayene etti keseyi gördü kanama alanıda var gordu ara ara kanamam oluyodu zaten progestan verdi hap gunde 3 kere alıcaksın dedi düşük riski var dedi düşebilir de dedi. 10 gun sonra tekrar bakalm dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda