Merhaba burada bir konu açmak istiyorum. Suni sancinin ne kadar korkunç bişey olduğunu söyleyenleri, ne kadar acı verdiğini anlatanlari ve bunun hakkında fikri olmayan insanları korkutanlari görüyorum. normal doğum isteyip de burada suni sancı almak istemiyorum korkuyorum diyenleri görüyorum. Çünkü etraftan ,kulatkan dolma şeylere inanıp psikolojisi bozulan insanlar var. Suni sancı kendi sancimizdan farksız arkadaşlar. Sadece kendi sancimizi tetikleyen bir ilaç bu. Yani yine kendi sancimizi hissediyoruz. İlaç değil bizim rahmimiz açılıyor çünkü. Burada çok abartildigi için gittiğim doktorlara da sordum sürekli. Farkı varmı diye alakası yok dediler çünkü bu sadece kendi sancimizi tetikleyen bir ilacmis. Suni sancı aldığımızda rahmimiz belki daha hızlı acildigi için daha aciymis gibi hissediyoruz. Çünkü ağır ağır gelen sancimiz olunca arada dinlenme zamanımız oluyor bu nedenle 10 saat bile cekebiliyoruz ilk doğum özellikle. Suni biraz daha hızlandırıyor belkide o yüzden daha aciymis gibi geliyor bizlere. Rahim daha hızlı acilirsa daha çok aralıksız sancı çekeriz 10 dakikada bir ,5 dakikada bir ,2 dakikada bir muhabbeti varya onu diyorum. Ne kadar hızlı acilirsa okadar acı çekeriz Yapmayın Allah aşkına insanları korkutmayın bu sekilde