Iremco12 Geçen tam 2 gün boyunca o krampları sancıları çektim doktora gittim. Hiçbir şey çıkmadı. Tamamen yalancı sancıymış. Doktorum dedi ki 5 dakika aralıklarla gelen ve yüzünü buruşturacak şekilde canını yakan sancıların olmadıkça panik yapma. Doğum sancısı devamlı olmaz gelir 1-2 dakika sürer sonra oh bitti dersin ama 5-10 dakka sonra tekrar gelir demişti. Ben de o günden beri saldım artık 😂