eylmz Kızlar 35+3 haftamdayım Dr bugün doğum pozisyonunu almış dedi endişe etmeli miyim doğum yakın mı demek normal günlük hareketlerime devam edeyimmi
Xxxmelodi666 eylmz normal doğum şartı sağlamş olmş iki aydır benmli doğum pozisyonunda korkack bişey yok
Gattara7 eylmz Yani bebek baş aşağı duruyor kimisinin bebekleri ters gelişli ( yani ayaklar aşağıda) oluyor ve sonradan dönüyor yada dönmüyor ama seninki dönmüş iyi birşey ilerleyen zamanlarda normal doğum yapma şansın yüksek istersen tabi
Gattara7 eylmz tekrar dönmezse normal doğum olur benim baştan beri hep normal gelişliydi 39+4 hala aynıyız gelişi normal ama gelmek istemiyor minik kelebeğim 😅🥰
gizem-cbn eylmz ben 34. Haftadayım benimki haftalardır baş aşağı duruyor bu hemen doğacak demek değil önemli olan kanala inmesi
14mys eylmz bende 36+5gunluk hamileyim benim bebeğimde 2hafta önden gidiyor 30.haftada doğum pozisyonu almıştı endişe etme korkulacak bisey yok vakti zamanı gelince sağlıkla gelir ınsallh 😊🤲
Mervegngr06 eylmz plates topunda hareketler yapıyorum perina yapmaya çalışıyorum ama pek yapamıyorum bide yürüyüş yapmaya calisiyorum