tugce_2501 Gamzekturk 35.nci haftadan itibaren sancım çıkıyordu hep 41 inci haftada suni sancıyla doğum yaptım 🤲🏻
Nurr_22_22 Gamzekturk 37+4 te spinal sezeryan oldum 32 33 hafta gibi yalancı sancılarım vardı ama bedogum baskatacak derecede degili doğumun oldugu gün nst de bebekte çıktı sancı bende bişey yoktu