Ceed_mom Bildiğim kadarıyla gebelikte saçlar daha canlı görünüyor deniyor ama benim saçlarım çok dökülüyor var mı bu durumu yaşayanlar kızlar?
Buseeghh Ceed_mom bazı ınsanların hamılelıkte dokuluyor saçları ya da kaşları bazılarında lohusalıkk donemınde dokuluyor saç yada kaşları geçiçi bir durum ama bebegımız için sabretmek gerek 🙏
eylmz Ceed_mom ilk 3 ay bende de çok fazla olmuştu sonra ımom kullanmaya başladım bide gebelik haftası ilerledikçe durdu şükür
mombarbie_ Ceed_mom benimde başlarda olmustu sonra gecti olabiliyor normal geri eskisi gibi oluyor merak etmeyin benim avuç avuç dokuluyordu
Ceed_mom Riskli bir gebelik geçiriyorum stresinde etkisi varımdır acaba diye düşünüyorum çok ama çok fazla döküldüğü için biraz üzülüyorum umarım geçicidir
Ceed_mom eylmz simdj baktım yakında kontrol e gideceğim sorayım doktora ok derse kullanayım canım teşekkür ederim
Ceed_mom eylmz karaciğer enzimlerim balık yağı yüzünden yükselmiş o yüzden mülki vitamini biriktirmiştir doktor şu ara tırnaklarımda kötü olmaya başladı ve ihtiyacım olduğunu düşünüyorum doktorla görüşüp bakalım artık
Ozgeee36 Ceed_mom benim normalde aşırı dökülür saçlarım avuç avuç yani o derece bide çok inceydi şimdi ise hem gürleşti hemde bir tel dahi dökülmüyor sende neden öyle oldu anlamadım inş düzelir
Ceed_mom Ozgeee36 benim normalde de dokuluyordu biotin kullandığım zaman baya bi azalmıştır gebeligin ilk hatalarından sonra başladı hala devam ediyor malesef
Babyboy33 Ceed_mom benim tam 6 ay döküldü. Demir B12 , omega kullanmama rağmen, son trimesterda durdu çok şükür.
Yenianne6706 Ceed_mom benimde öyle 17+6dayız ama ilk 3 ay daha çok dökülüyordu şimdi biraz daha azaldı. Eski doktorum biotin iç demişti bende onun yerine biotinli şampuan kullanıyorum