Berrafeyzaaa Merhabalar kasıklarım da şiddetli ağrılar var düzenli adet gören biriyim 7 gün kaldı test yapsam çıkar mı veya kan testinde ?
amayinedeiyiilerledim Berrafeyzaaa ben 3 gün kala erken gebelik testinde negatif gördüm. Gecikince pozitif çıktı bence yapmayın 💐
umut0808 Yumurtlama gününü biliyosan 10 gün geçmiş olması gerekir en erken testlerin üzerinde bile adet gecimmesinden 6 gün önce yazıyor buda yumurtlamadan 9 gün sonraya geliyor en erken