Yrnaltnkalp Kızlar gümüş kapak ve göğüs kalkanı arasında kaldım ama sanırım göğüs kalkanına daha yakınım hangisini kullanıyorsunuz ve hangi marka tercih ettiniz ?
Baharoloji Yrnaltnkalp ben göğüs kalkanı aldım yara olunca bir kaç gün taktım geçti bir dahada olması göğüs kalkanında hava alması için delikler var ucu çamaşıra değmiyor havada alınca gözlü iyileşme oluyor akan sütler de kalkana toplanıyor
gzdehlal-36 Yrnaltnkalp göğüs kalkanı bana mantıklı geliyor hem göğüs ucı hava alabiliyor hem de akan sütü toplayabiliyorsunuz gümüş kapak tamamen havayı kestiği için yara vs durumunda iyileşmeyi daha çok zorlaştırıyor
Yrnaltnkalp Baharoloji hangi marka tercih ettiniz peki ? Philips aventin var mycey var bide e bebek kendi markası karar veremedim :)
Baharoloji Yrnaltnkalp mycey aldım ben bir kaç gün kullandım dediğim gibi eğer ucunu değil kahverengi kısmı vererek emziriseniz yara olmuyor zaten
Yrnaltnkalp Baharoloji benim ucu çökük biraz yara olmaya daha meyilli gibii duruyor o yüzden doğumdan önce kullanmaya başlayayım dedim