Merhaba arkadaşlar değerli vaktinizi çaldığım için özür dilerim benim 3 üncü gebeliğim hani derler ya 3 gebelik anneleri bebeğin hareketlerini daha erken hisederler normalde 16+23 haftalarda hisedilen hareketler 3 gebeliklerde 2 hafta önceden bisedilie diye benim 15+3 haftalık bebeğim amniyotik bant göründü kesede kafasına çok yakın ve dokturum bana 3 hafta sonra gel dedi hem riskli hem de 3 hafta sonra demesi beni biraz üzdü dokturdan geldiğim günden beri aklım herseyim bebeğimde çok stres yaptım birşey olucak diye çok korkuyorum birde şuana kadar hiç hareketlerini hisetmesiğim.icin endişeliyim doktura gideli 2 hafta oldu bir hafta daha beklemeye tahammülüm yok gitsem erkenden geldiğim için birşey dermi 😞