Burcu123 Merhaba sakin telaslanma doktorunda bana bebeğin gelişimine göre kese küçük geriden geliyor demişti olmadigim yazı kalmadı tabi çok korktum tedirgin oldum ama şuan 15+2 deyim ve herşey yolunda içini rahat tut bol bol dua et Rabbim en hayırlısını verecektir🙏🙏