Feri123 Tam 36 haftalikti ama 36+5 olarak doğdu ciğerleri de gelişmiş ama kuvezde kalicakmis solunum sıkıntısı varmış 1 hafta kadar durucakmis bizim gibi olan var mı yoğun bakımda kalıcak yanına giremiycrm
merve_bulut Feri123 bizde kaldık yoğun bakımda haftanın belli günleri ve saatinde ziyarete gideceksin annesi hem bilgi verirler
Rose00 Feri123 Hayırlı olsun , Rabbim sağlıkla evinize gitmeyi nasip etsin 🙏🏻 Kaç kilo doğdu bebeğiniz ? Neden bu haftada doğum yaptınız ?
Mercimeek Feri123 ben kuzum 36+4 de doğum yaptım 4. Günümüz oğlum kuvözde solunum sorunu yaşıyor ama ben günlük gidip görüyorum süt sağıp yolluyorum kuzum
Feri123 eylmz 4 santim açılmam varmış yumuşama var demiştim doktora o da kontrol edince açılman var yatış yapmamız lazım dedi
Hatice_70 Feri123 öncelikle geçmiş olsun inşallah sağ salim evinize dondugunuz günü de görürsünüz 😊 Yumuşama var demişsiniz ya nasıl anladiniz anlaşılabilir bişey mi 37. Haftama giriyorum yarın merak da ediyorm
Feri123 Hatice_70 ilk çocukta da aşağıda yumusama vardı öyle tuvalette halan fark ediyordum normaline göre yumusakti o zaman farkettim aşağıya yerleştiğini
Duygu_nur52 Ay bende 38+3 oldum bugün tüm gün ağrı sancı çektim açılmam başlamış doktor eve gönderiyorum Şuan dedi ama sancın gelir suyun gelir mutlaka geliyorsun dedi gece gelmezse yarın kontrole geliyorsun dedi
Feri123 Duygu_nur52 açılma varsa nasıl gönderdi ki eve benimki direkt yatış yaptı şunu sancı verdi 3-4 saatte geldi çocuk
Feri123 umrumdadegil farkettim canım hafif ağrım oluyordu arada ama yumuşama 2 günde belli oldu bende öyle söyleyince doktor baktı tetiklemeyelim falan dedi baştan ama ilki de aynı haftada olduğu için bakiyim dedi hani gelicekmis zaten 2-3 güne sancıyla acilden girsen daha kötü olurdu dedi
umrumdadegil Feri123 inşallah sağlıkla çıkar kuvözden canım 💜 bende riskim olunca korkuyorum alttaki baskıdan inşallah açılma değildir