Shrhr Allah yardımcın olsun bende 9 ay önce spinal doğum yaptım ağrı acı zaten hissetmiyorsunuz ve bebeğinizin doğduğuna o an şahit oluyorsunuz bu harika bir an zaten, ancak epiduralde bu yok malesef o yüzden spinal tavsiye ederim. Narkozu atmak için bolca kahve tüketin narkozu attığınız an kalkıp yürümeye gazınızı çıkarmaya çalışın.
Gebeliğinizde troid ilacı kullandıysanız bunu doğum öncesi muhakkak belirtin doğum sonrası bebeğinizden kan alıp troid değerlerine bakıyorlar, ilaçtan kaynaklı bebeğe geçen bir durum var mı diye
Sormak istediğiniz var ise yanıtlayabilirim