Selamlar aklıma biry takıldı şimdi ikili test nedir diye baktığımda şöyle bişey okudum
Test sonucunda beta-hCG değerinin yüksek; PAPP-A düzeyinin ise düşük çıkması, bebeğin genetik hastalıklar açısından yüksek risk grubunda yer aldığını gösterir. Demiş
mesela benim hcg değeriö yüksek çıktı ilk testten beri eğer aynı devam ediyorsa burda da yüksek çıkacak risk olabileceğini mi gösterir ?