BeyzaKaan Cennet5347 Ay benimde son 5 ve gelen giden yok aynı durumdayım pazartesi tam 40 oluyor kontrolüm var açılma ve sancım şu zamana kadar yok acaba suni sancı verilir mi yoksa 41 i de bekletir mi🥲
Cannsuyuuuu Bol yürüyüş hareket halindeyim hurma öneriliyor ona başladım son bir haftadır bakalm ne zaman gelicek sizler doğumun kolay olması için neler yapıyorsunuz 🤣
Cennet5347 BeyzaKaan ay sorma bende çok darlandım cuma günü kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz her şey yolunda ise asla suniyi almam 41 haftayı da beklerim
svgzngn Cennet5347 suni verme ihtimali olur mu doktorun verirse ben alırım sanki 🙄 bir de 1 hafta gelişimi ileride. Daha fazla kalsın da istemiyorum
BeyzaKaan Cennet5347 Suni sancı ayrı dert 41 i beklemek ayrı dert o kadar özeniyorum ki 38 olup suyu gelen açılması olan insanlara çok şanslılar bence
Cennet5347 svgzngn en son iki haftadır gelişimi durmuştu aynı kilodaydi haftaya gel aynı kilodaysa alalım bebeği demişti ama suniyide hiç istemiyorum her şey yolundaysa bir hafta daha beklerim
svgzngn Cennet5347 dışarıda gelişimi olsun diye demiştir büyük ihtimalle. İkiniz için nasıl sağlikli olacaksa o olsun inşallah canım. Hepimiz de sağlıkls alalım kucaklarımıza. İnşallah kendiliğinden gelirler de dışarıdan müdahaleye gerek kalmaz
hulyakuzgunn Benim de son 5 gelmeye niyeti de yok karnınız aşağıya düştü mü ya da nişanınız geldi mi 0 belirti ile beklemek çok zor ya nolcak bilmiyorum
svgzngn hulyakuzgunn karnım 1 hafta kadardır aşağıda fakat nst falan çok düşük. Ne nişan var ne sancı ne su gelmesi 🤷🏻♀️ beklemek yoruyor artık ya
Cennet5347 hulyakuzgunn yani goren karnın aynı inmemiş gibi hata bebeyi çok yukarda hisediyorum ne nişan var ne bir şey şikayetler azaldı ama belirti yok malesef
BeyzaKaan hulyakuzgunn Benim son 5 ama karnım gittikçe yukarı çıkıyor gören diyor ki bu ne böyle hiç inmemiş🤣🤣