Kızlar bebeği iri olduğu halde normal doğum yapan var mı aranızda benim bebeğim 37. haftada ama doktor 2-3 hafta önde olduğunu iri bir bebek olduğunu söyledi . Bulunduğum ilde sadece devlet hastanesi olduğu için doğumum da devlette olcak doktor sanki sezeryana daha ılımlı gibi baktı ilk gebeliğin bir de vs dedi . İri bebekte normal doğum yaptıysanız bebekleriniz kaç kg doğdu ve boyu kaçtı acaba ?