Kubrag255 rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin inşallah.. bn 2.hamileligmde cemal beye gitmistim ama özel de doğurdum.. bu hamileliğmde berkant beye gittim birkaç kere birde fatmanur hanım i denedim ikiside ilgiliydi.. eşim yine özel de yapmam taraftarı ama fiyatlar dan ötürü bn biraz aklm devlete gitmiyor değil 🙈