Merhaba güzel anneler ben 19 haftalık gebeyim kafam çok karışık o yüzden buraya yazmak istedim bi oğlum var 4 yaşında ve şimdi tekrardan gebeyim rabbim isteyen bütün herkese nasip etsin inşallah
Uzatmadan anlatmak isterim 15 haftamda Özel bi hastaneye gittim doktor bebeğin erkek olduğunu söyledi ama inanmak istemedim bana pipi gibi uzun bi şey gösterip erkek diyip kestirip attı ilgilenemedi bile ve bugün normal hastaneye gittim doktor baktı ve kız dedi bilen var mı böyle şeyler olabilir mi
Doktoruma bana diğer doktor erkek dedi dedim o da kordonudur ondan öyle demiştir dedi şimdi başına böyle bi şey gelen var mı ❤️