Melek1818 Gkfdekmmlfdgn cnm ben 2 oglumunda doktoru oydu çok iyi bir doktor şimdi 3hamileyim hastane biraz pahalı diye oraya gitmiyorum 3 erkek ama gönlüm kizdaydi hayırlısı olsun 🙂🙂
Gkfdekmmlfdgn Melek1818 evet ya halenin ücreti 900 küsür olmuş en pahalı doktor o Şuan ama işinin ehli Bnde 2.gebeliğim nasip olursa yine onda gidiyorum sn haftalardayım cnm sen nerde oturuyorsun