Aysenur01 Arkadaşlar merhaba öğretmenim gebeliğim riskli şimdilik raporluyum ams ikinci döneme bitecek rapor olmazsa ücretsiz isin düşünüyorum bu tedavileri devlet yine karşılar mı bu süreçte bilen varsa yazabilir mi ?