Baharoloji Brnzynep illa başlayacak diye bir şey yok ilk gebeliğimde hiç olmamıştı ikincide 6. Hafta itibari ile başladı
Brnzynep İki kızımda çok mide bulantısı oldu sabah kusmalar feci fenaydı ölüyordum resmen şimdi tekrar hamileyim 12 hafta olduk cinsiyeti hala bilmiyorum ama iyiyim hamile değil gibiyim acaba dedim geç mi başladı ben mi unuttum
Emruha26 Brnzynep benim 6ve 7. Haftalarda başladı 16- 17. Haftaya kadar sürdü bulantım. Bulantı hapı kullanmama rağmen 9 ve 10. Haftalar en pik dönemi yaşadım günde 4 tane içiyodum prilam hapdan etki etmiyodu sonra malesef hastanelik serumluk oluyodum ama neyseki iyi kötü o dönemi atlattım inşallah sende olmaz böyle bi durum canım