1cocuklumom evet bebeklikten çıkmış olması gerekiyor, götürdüğünüz veteriner sizi bilgilendirir bu konuda, ilk doğumda bebekleri sahiplendirdiniz diyelim ondan sonra yine mecbursunuz kısırlaştırmaya bir kere ile bitmiyo ki bu, o da bi canlı sonuç olarak tekrar ciftleşmek isteyecek.. kısırlaştırmanın bi zararı yok, eğer kısırlaştırmayıp ve çiftleştirmeyip evde tutarsanız o zaman hayvancağız çok strese girer. erkek olsa bile kedi o zamanda yine aynı şeyler geçerli, koku bırakmaya başlar eve, inanın o koku o kadar zor gidiyor ki 🙃 kum kabına değil halıya yatağa işemeye başlar örnek olarak saldırganlaşabilir, eziyet olur hayvana yani her halükarda evde bakılacaksa kısırlaştırmak şart