Kızlar utaniyorum vallahi yazarken. 25 haftalık hamileyim 2 gün önce hastaneye gittim idrarda enfeksiyon vardı toz kullandım çok azmiş zaten. Neyse bu gün dışarda eve girerken çis imi tutamadım resmen akti hatta suyum mu geliyot acaba diye düşündüm yani az önce yine wwc ye gidene kadar zor tuttum. Normal mi acaba ?