Anneoluyorum23 evet kaldı ama çok ayrı bi olay oğlum erkenden kaksınınyedi fazlaca yemiş . Ondan 17 fün entübe şekilde 20 gün kaldı ama bu tamamen düşük bir riskti ayla ilgisi yoktu yani genellikle geç doğumlarda yerler . Neden yaptı yedi bilmiyoruz nst de değerler iyiydi . Ama her dpğum farklıdır herkesin vücudu farklıdır. 36 normal bir hafta kuzenimde 36 da doğrudu çocuğu kuvezde htmadan gayet sağlıklı doğdu