Arkadaşlar 33.hafta içindeyim. Siyatik sinir ağrısı çeken var mı? Kadın doğum doktorum da ftr doktoru da doğuma kadar geçmez dedi. Asla yürüyemiyorum, sol kalçamdan elektirik çarpıyor. Bir anda oldu ve ağrısı dayanılır değil. Daha önce bel fıtığım yok. Yaşayan oldu mu? Bir çözüm önerisi sunan?