Ebruli_34 Kizlar 19 haftalik hamileyim bikac gundur cok fazla gaz sancim var bu durumu yasayan var mi ne yapmam gerekir
Yenianne6706 Ebruli_34 ayy bende 17+5teyim fena gaz sancısı var kimyon koyuyorum yemeklere ama başka ne yapabiliriz
Ayse_gul46 Yenianne6706 Ebruli_34 Yatmadan önce bi kase yoğurt içine kimyon bu biraz rahatlatıyor yemekten sonra yenilen meyve çok fazla gaz yapiyor özellikle portakal mandalina dikkat edin 💓
Ayse_gul46 Ebruli_34 kimyon hamilelikte sindirimi destekler alerjiniz yoksa tüketin zaten bi kaseye bi çay kaşığı yeterli olur