Erken gitme bence de sonra kese görülmeyince bebek görmeyince insanın morali bozuluyor ne oldu acaba diye benim adet tarihine göre 7 haftalık ama doktor 6 haftalık olduğu söyledi sadece keseyi gördü 2 hafta sonraya randevu verdi acaba niye bebek görülmedi diye tedirgin bi şekil de bekliyorum