worin bende 34. Haftadayım ve bende hareketlerinin azalacağını düşünüyordum ama aksine hiç durmuyor ve dün doktora kontrole gittiğimizde kasılmalarımız başlamıştı, nabzı yüksekti bol sıvı almamı söyledi + 2 gün istirahat verdi ve Pazartesi tekrar gidip nst ye gireceğim, endişeliyim 😔