Bende doğurdum iki hafta oldu bebegimde gelişim geriliği vardı cuma günü gittim pzrts gel dedi pazartesi gittim ağrı sancı yoktu direk açılmama baktılar 4 cm dediler sadece alta baskı hissediyordum doktir geldi suyun sınırda hemen doğuma alalım dedi taktılar suniyi akşam 5e kadar aman aman bir sancim olmadı acilmam da ilerlemedi 4e kaldı 5ten sonra sancılar sıklaştı iki saat sonra tam açılma ile girdim 45 dk da doğurdum ikinci doğumum bebek gelmediği için kesim ve dizisin var