Domestos mu? Bebek malzemelerine? 🫢
Ben normal bulaşığa bile koymuyorum. Bebeğin malzemelerine koyulur mu Allah aşkına. Saatlerce aralıksız durulamanız lazım onu arıtmak için.
Çamaşır suyu temizlik malzemesi değil, zehirdir. Ben bir tek tuvalette kullanıyorum. Bir de evyem çok sararınca dökerim arada. Ama evyenin içinde asla sebze meyve falan yıkamam.
Lütfen bebeğinizi zehirlemeyin çamaşır suyuyla 🥺 Normal bulaşık deterjanı bile fazla kimyasal. Biberon için olan deterjanlardan kullanın yeterli. Ne gibi bir kiri olabilir ki zaten çıkmayacak kadar…