Bende Manisa’ya gidiyorum dün gittim hatta Semih taşkende gittim ilgi alakası güzeldi ama hastanede ilk defa doğum yapicam kuzenim yaptı çok iyi dedi ebelerin doktorun ilgilenmesi falan memnun kalmış cumartesi günüm doluyor benimde bakalım gelirse inşallah orda olucam bende