linalin0 7+1 gebeliğim doktor kese var kalp atışı gibi bir atışda görüyorum dedi fakat dinleyemedi bir hafta bekleyelim dedi 1 sene önce kürtaj olmuştum bu normal mi geç duyan oldu mu kalp atışını:(
tgbmerve linalin0 7 erken degilmi zaten , 8 de kalp atışı ninduyduk alttan muayne edildi üstten duyulamadi , şuan 16+1 iz . 6+2 de gittiğimizde bebek var 5 mm dedi kalbi atiyor goruyorum demişti sadece
Mnsg Ben 6 haftada duymuştum doktor emin olana kadar zaten devam ettirir ultrasyon ile son adet tarihin uyuşuyor mu
Mnsg Benim geç döllenme gibi bişey oldu doktor 2 hafta geride dedi belki böyle bişeydir seninde o yüzden bekle leken falan yoksa