Miracleee Handeee1 bazısı 25 TL diyor bazısı 300 hepsi de özel hastane niye böyle acaba. Bende haftaya ilk nst ye gireceğim bakalım kaç isteyecekler 🙄
gokyuzununogrencisii Handeee1 yaaa özelde oda ücretli dimii ayy. Devlete gidin valla en iyisi bence yani imkanınız varsa tabi özele gitmek de güzel ama … 🤗