Adnlina06 valla bende bilgisizim.ama yaptigim arastirmalara gore aventin 240 ml olan biberonunu aldim cam olani.normalde 1ay ustu kullanilabilir yaziyor.ama uclari degisiyormus.emzijleride nerdeyse biberon parasi o ayri..ama bilerek buyuk boyunu aldim biberonun cunku 2 kez biberon parasi vermek istemedim.zaten ben tutacagim biberonu.120ml idi yenidogan boyu..gerekirse yari yariya koyarim diye dusundum.daha ileerisi icinde suanki biberonun icindeki emzigi igneyle delmeyi dusunuyorum.zaten igne ucu gibi uc delikleri.o delikler yuzunden numaralandirilmis.hizli akis,yavas akis vs.. diye