Duygu_nur52 38+3 çok kötüyüm ağrıdan duramıyorum açılmam başlamış sancılarım var doktor geri gönderdi gece sancın olursa gel olmazsa sabah mutlaka gel dedi
hulyakuzgunn Yatmak uyumak hareket etmek sağdan sola dönmek inanılmaz zorlaştı ikimizde birbirimize dar geliyoruz artık çok belli 😬