Merhaba hanımlar. Allah nasip etti bende doğum yaptım şükür. Saat 6 da Namaz kıldık abdestli bir şekilde çıktık yola. Ben heyecanlı korkulu, ama heyecan korkudan daha ağır basıyor bunu söyleyeyim. Hastaneye geldik odememizi yapıp nst,kan,ve tahlil işlemleri için odamıza alındık. Sonra hemsire haydii gidiyoruz giyin dedi. Ben tabiki ne ağlama ne stres sadece bir heyecanla giyindim sedyeye uzandım ve gidiyoruz. Annem, eşim, kaynanam arkamda el sallıyor. Hepsine aglamayacaksiniz bende ağlamayacağım diye tembih etmiştim. Iyiki öyle oldu 🥲😀
Ameliyathaneden korkuyorum derdim ama ortamda korkukacak birsey yok. Spinal için bir adam geldi o kadar sakin güzel anlattı ki bende uyguladım hemşireye yaslandim elimi tuttu ve anestezi vuruldu. Sadece sinek ısırığı asparagas korkmayın. Sonra sıcaklık geldi bana yatırdılar ve anestesi doktoru habire vücudunda buz gezdiriyor duruyor musun dedi ve ben birsey hissetmesine doktor geldi başladılar. Çekiştirme hissediyorsunuz ama bu sizi kötü hissettiren birsen değil. Migde bulantısı vs yaşamadım. Habire sakinleştirici verdi bence hemşireler. Tansiyondan dolayı orda takip ediliyorsun. Bir hemsire elimi hiç bırakmadı o kadar hoşuma gitti ki başımda 4 tane kız vardı muhabbete ettik. Bebeğim doğdu gösterdiler ben ağladım. O an tamam artık naparsa yapsınlar derken uyku haki başladı uyumusum. Odama cikarildim uyuşukluk devam ediyor bastırma işlemi vs yok. Kum torbası 2 saat karnımda durdu hissetmedim. Uyuşukluk gidince ağrılar başladı hemen agr8 kesici verildi. İlk kalkista uyuşturucu derecesinde agri kesici yapıldı bacağıma ve damar yoluma yuruyusum rahat oldu. Diğer yürürler daha zor gibiydi ama bebeğime bakarak kalktım. Ağrı sızı olmayacak diyemem ağrısız doğum şekli yok. Ama inanın korktuguma değmedi. Sadece dikiş acısı var oda yürüdükçe geçiyor . Şuan ağrım çok az var bebeğimle ilgileniyorum 3.gundeyim. Hareketler kısıtlı olsada şükür ediyorum. Hastanede 2 gün kaldım iyiki kaldım ağrı kesic8 habire istedim ve gayet güçlüydü öyle atlattım. Allah herkesi evladına kavuştursun🥹Asla kötü düşünmeyin.