Merhabalar,
3 hafta önceki idrar tahlilimde enfeksiyon çıkmıştı. Doktor antibiyotik yazdı, kullandım. 2 hafta oldu antibiyotik biteli. Dün başka hastanede tahlil verdim, yine enfeksiyon görünüyor😞
Doktor antibiyotik verecek herhalde yine, kullanacağım bebeğimin sağlığı için. Ama bu şekilde sürekli tekrarlamaması için başka neler yapabilirim?
Normalde gebelik dışında ağrı kesici bile kullanmam, antibiyotik, grip ilacı vs yıllardır içmemişimdir. Ama daha 4 aylık hamileyim ve son 1 ayda 2.kez enfeksiyon, ikinci kez de ağır grip geçiriyorum.
Niye böyle oldum anlamıyorum ☹️