Cyd nasıldı ordaki muamele doktorlar falan .
Bende erken doğum riskinden 3 gün yattımda orda çıktım artk heran bekliyoruz doğumu bakalım bende orda yapcamda .
Bebek için sizin için neler lazım oldu taze anne olarak biraz anlatsanız hastaneyi falanda .