Aras_momy Kızlar bugün gecikmemin 3. Günü ama hiç regl olacakmışım.gibi belirti yok sizler ne durumdasınız
Semanur_AkMo Benim de 5 günüm var bazı belirtileri gebeliğe yordum umarım yanılmam ama test yapın bence
Cansubasar Regl 4 gün kalan kan testi verdim çıktı , sizde pozitif haberi alın inşallah karın ve bel ağrılarım vardı üstüne birde kahve minik bi lekelenme olunca gidip erkenden kan verdim beta 58 çıktı
Dilaralemdar Benimde gecikmemin 4. Günü ve dün kan verdim 1.20 çıktı normalde hep 0.12-0.19 çıkıyordu şimdi 1.20 olduğu için ona bile bi ümit diyorum hala regl olmadım🥹